doprava 3,75 € bez DPH -- doprava zadarmo od 100,00 € bez DPH* -- platba dobierkou bez príplatku -- objednávka aj telefonicky 0902 034 884, 0904 378 571, 0905 483 509 alebo e-mailom na pronaxeshop@gmail.com
E-SHOP KATEGÓRIE
|
|
|
TOVAR V AKCII
Cooling System Bleeding and Filling Tool | 6 pcs. (BGS 1773)
101773
Camshaft Sprocket Puller | for Ducati
105083
Visco Fan Clutch Holding Wrench, for Mercedes Benz, like W906589004000 (STAHLMAXX 118715)
XXL-118715
Úvod »AKCIA DIELŇA» Pumpa vákuová / tlaková na odvzdušňovanie paliva / meranie podtlaku / tlaku, STAHLMAXX 11015
s duálnou funkciou na vytváranie vákua alebo tlaku na odvzdušnenie paliva a kontrolu rôznych funkcií podtlaku / tlaku, ako napríklad pri turbe
pre všetky bežné vozidlá / komponenty vďaka pribalenému príslušenstvu
pomocou adaptérov je možné skontrolovať funkciu, tesnosť, požadované tlakové rozsahy a nastavenie min/max vákuových čerpadiel, vákuových nádob a ich regulačných ventilov a nastavovacích tyčí turbodúchadla
tiež na odvzdušnenie menších okruhov v brzdovom a palivovom systéme a na plnenie hydros - hydraulické zdvihátko alebo napínač reťaze sa umiestni do nádoby naplnenej olejom a pomocou podtlaku odstráňte vzduch zachytený v zdviháku / napínači
možnosť diagnostiky
normálne čítanie - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: diagnostika meraním podtlaku - neporušený motor by mal byť medzi -0,5 a -0,75 bar
netesné vodidlá ventilov - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: nameraná hodnota je pod normálnym rozsahom a kolíše pri vysokej frekvencii pri voľnobehu v rozsahu cca 0,1 baru, so zvyšujúcou sa rýchlosťou sa meranie stáva stabilnejším
netesné / spálené ventily - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: nameraná hodnota rovnomerne kolíše od nízkej po normálnu hodnotu
zaseknuté (ohnuté) ventily - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou:
skontroluje sa podtlak za škrtiacou klapkou, či je nameraná hodnota konštantná a nízka pri voľnobehu (-0,4 až -0,55 bar) - náhle sa zvýši po rýchlom náraze plynu
ďalej je potreba zvýšiť otáčky (2000 ot./min.), rýchlo ja treba zatvoriť škrtiacu klapku, nameraná hodnota by teraz mala byť cca -0,1 bar pod počiatočnou hodnotou (vákuum)
veľmi malá podtlaková plocha (takmer nezmenená) naznačuje, že trecie plochy valcov (piestne krúžky) sú netesné
chybné tesnenie hlavy valcov - meranie podtlaku za škrtiacou klapkou: pri voľnobehu kolíše nameraná hodnota medzi -0,4 a -0,55 baru, keď príslušný valec dosiahne bod vznietenia, podtlak klesne o cca 0,3 baru, potom sa rozkmitne späť do normálu
otvor palivového systému:
pri odvzdušňovaní dieselových palivových systémov sa odporúča použiť zbernú nádobu, tým sa v nádobe vytvorí podtlak a nafta sa nasaje
pripojí sa nádoba a manometer medzi palivový filter a čerpadlo rozdeľovača, až kým v tejto oblasti nezostane žiadny vzduch
opakobvanie rovnakého postupu na spätnom potrubí
kontrola tesnosti posilňovača bŕzd: žiadny pokles tlaku, kým sa nestlačí brzdový pedál
kontrola tesnosti vákuovej skladovacej nádoby
kontrola vákuového čerpadla pri bežiacom motore: normálne by mal byť vytvorený podtlak medzi 600 a 950 mbar (v závislosti od motora), „obnovený“ podtlak sa musí po použití brzdy rýchlo zvýšiť na normálnu hodnotu
kontrola nastavenia turbodúchadla / podtlakovej jednotky: pripojenie k podtlakovej jednotke turbodúchadla, pri uvedení do činnosti sa sleduje spojenie, v prípade potreby treba označiť farebnou ceruzkou, to by sa tiež malo pohybovať rovnomerne, ak je vákuum vytvorené rovnomerne
kontrola otvorených vstrekovačov / ventilov:
na kontrolu zvýšenej netesnosti je možné okrem „klasického“ merania spätného toku vykonať aj kontrolu podtlakom
pri pripojení k spätnému vedeniu sa musí udržiavať vákuum -0,5 baru po dobu najmenej 30 sekúnd s neporušeným injektorom
ak je injektor chybný, tlak klesne na 0 bar za menej ako 5 sekúnd
použiť ako Ford 416-D001, 416D001
obsah
1x vzduchová pumpa - pretlak 0 - 4,1 bar (0 ~ 60 psi), podtlak / vákuum až -0,7 bar / -20 Hg
2x pohár s viečkom a vstupom / výstupom, mierka do 120 ml
2x hadica Ø 6/9 mm, dĺžka 600 mm
2x hadica Ø 6/9 mm, dĺžka 100 mm
2x hadica Ø 4/9 mm, dĺžka 80 mm
4x pripojovací adaptér Ø 4/6, 6/6, 6/8, 6/10 mm
1x pripojovací adaptér, kužeľovitý Ø 10 - 13 mm
2x pripojovací adaptér, kužeľovitý Ø 3 - 8 mm, dlhý a krátky
4x pripojovací adaptér, kužeľovitý Ø 3 - 5 mm
1x pripojovací adaptér Ø 4 - 6 mm
3x uhlový adaptér, pripojenie Ø 6 mm
2x zátka, kužeľová Ø 4 - 10 mm
1x pripojovací ventil pre odmerky Ø 6 mm
1x prísavka s priechodom, prísavka Ø 33 mm
STAHLMAXX 11015
Číslo produktu / Názov tovaru: | ||||
---|---|---|---|---|
|
108038 Pumpa vákuová / tlaková, na meranie podtlaku / tlaku, -0,7 - 3 bar, BGS 8038 |
Naša e-cena* 85,50 € | ||
|
XXL-117930 Pumpa vákuová / tlaková, na meranie podtlaku / tlaku, -0,7 - 3 bar, REPTOOLS 117930 |
Naša e-cena* 51,90 € | ||
|
108999 Pumpa vákuová / odvzdušňovač bŕzd, max 0,7 bar, BGS 8999 |
Naša e-cena* 32,78 € | ||
|
1070205 Pumpa vákuová / odvzdušňovač bŕzd, BGS 70205 |
Naša e-cena* 24,05 € |
Manual Brake Bleeder, incl. Adapter (STAHLMAXX 37018)
XXL 37018
Oil filter Wrench, 74 mm x 14-point, for VAG, Mercedes, Renault, Ford (STAHLMAXX 115950)
XXL-115950
Wheel Bearing Circlip Assembly/Disassembly Lever | for Opel, Ford, PSA, Fiat (BGS 72003)
1072003
Slogging Ring Spanner Set | 12-Point / E-Type (for Torx) | 5 pcs. (BGS 35310)
1035310
Vytvorené systémom www.webareal.sk